شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
العبادی

حوزه/ شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سیدالشهدا در ایران گفت: من شروع یک جنگ همه جانبه یا فراگیر را رد نمی کنم و این جنگ در لبنان آخرین تیری خواهد بود که رژیم صهیونیستی را از بین می برد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، چندی پیش اشغالگران اسرائیلی مرتکب جنایت وحشیانه در مجدل شمس شده و آنگاه مسئولیت آن را متوجه حزب الله لبنان دانستند. این جنایت در چارچوب تلاش رژیم اشغالگر برای تشدید اوضاع در منطقه و گسترش دامنه جنگ انجام شد.

مقامات نظامی و سیاسی رژیم اسرائیل به بهانه این حادثه، شروع به حمله و اتهام زنی علیه حزب الله کردند و تهدید به پاسخ کردند. علی رغم ادعای صهیونیست‌ها، برخی رسانه‌ها مانند روزنامه اسرائیل هیوم نوشت که موشک خودی به این زمین فوتبال اصابت کرده است. حزب الله در پیامی به سازمان ملل اعلام کرد که در این حادثه دستی نداشته است.

بعد از این حادثه نیز رژیم صهیونیستی در سه حمله خود به تهران، عراق و جنوب لبنان برخی از فرماندهان مقاومت را به شهادت رساند این وقایع موجب شد که برخی از کارشناسان هدف اسرائیل از این اقدامات را آغاز جنگی فراگیر در سطح منطقه بدانند.

در همین راستا خبرنگار بین الملل خبرگزاری حوزه با «شیخ حسن العبادی» نماینده کتائب سیدالشهدا در ایران به گفت و گو پرداخته است.

حوزه : همانطور که می دانید رژیم صهیونیستی بعد از شکست ده ماهه خود در جنگ غزه در هفته های اخیر دست به جنایاتی زد و اولین آن در جولان اشغالی رخ داد به نظر شما این اقدامات با چه هدفی انجام شده است؟

درباره حادثه جولان اشغالی در سوریه که از سوی رژیم صهیونیستی وحشی صورت گرفت اما آنها به دروغ حزب الله را متهم کردند، همگان می دانند مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در ضربه زدن به اهداف دشمن دقیق است، و همیشه مقرهای نظامی را هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هدف قرار نمی دهد دوم آنکه مقاومت اسلامی در لبنان تجمعات اسرائیلی را هدف قرار می دهد، نه تجمعات عربی را چرا که بیشتر کشته شدگان سوری در جولان اشغالی، حزب سوسیالیست مترقی سابق بودند.

یکی دیگر از اهداف رژیم صهیونیستی ایجاد اختلاف در لبنان است از این رو پس از حادثه جولان ولید جنبلاط رئیس سابق حزب سوسیالیست ترقی‌خواه موضع همراهی و ایستادگی کنار مقاومت برای دفاع از لبنان و مناطق تحت کنترل آن را که جزیی از جنگ در آینده است را اتخاذ نمود.

حوزه : با توجه به تجاوزات پی در پی رژیم صهیونیستی از زمان حادثه مجدل شمس تاکنون و تحریک جبهه مقاومت آیا احتمال درگیری جنگ فراگیر در منطقه وجود دارد؟

من شروع یک جنگ همه جانبه یا فراگیر را رد نمی کنم و این جنگ در لبنان آخرین تیری خواهد بود که رژیم صهیونیستی را از بین می برد و به روی رژیم غاصب قدس جبهه های دیگری باز خواهد شد که این رژیم کودک کش انتظار آن را ندارد و پیش بینی من این است در روزهای آینده غافلگیری دیگری رخ خواهد داد که مصیبت های زیادی را بر سر رژیم صهیونیستی خواهد ریخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha